Eksempler på individuel behandling

Har du problemer med din ryg?

Ved hjælp af specifikke undersøgelses- og behandlingsteknikker kan vi hjælpe dig med dine rygproblemer. En grundig samtale med dig om smertemønster, arbejdsbelastninger, samt undersøgelse af din rygsøjles led og muskler er udgangspunkt for behandlingen.
De forskellige teknikker vi benytter indeholder udarbejdelse af øvelsesprogrammer, forskellige mobiliserings- og manipulationsteknikker, samt evt. massage.
Det bedste resultat opnås ved en fælles indsats, hvor din egen indsats i samspil med den behandling du modtager er afgørende for, at ændre dit problem.

Har du smerter i nakke og arme?

Akutte gener som nakke/ skulder spændinger med evt. hovedpine, kan ofte blive en ond cirkel.
Gennem behandling og vejledning kan vi hjælpe dig med at reducere dine gener, og hjælpe dig til bevidst at arbejde med din krop, så du bliver rustet til at håndtere tilbagevendende smerter/gener.

Har du fået en skade?

Akut opstået skade eller en overbelastningsskade er vigtig at behandle, så din skade ikke bliver kronisk. Hvad enten du lige er løbet ind i en akut skade eller din krop ikke rigtig kan klare de træningspas du byder den, kan vi hjælpe dig videre med behandling og gode råd. Vi vejleder dig om et korrekt genoptræningsforløb og/eller ændringer i træningsmetoderne.
Du kan også få vejledning i hvordan du genoptræner efter en operation, samt hvordan du holder kroppen i form, mens din skade heler op.

Priser

Se Nyborg Fysioterapis priser - masser af fordele med Sygeforsikring Danmark